10.-11.06 ja 29.-30.06. 2021 kl 10-17.00 Eesti Rahvusraamatukogu konverentsikeskuse väikeses konverentsisaalis
Koolitaja: ÜLLE KUUSIK – Magister artium eripedagoogikas 2004; logopeed tase, 8; eripedagoog, tase 8. (OÜ Arengupusle)
Maht: 32 ak. t.
Õppetöövormid: loeng, lapsega läbiviidava hindamistegevuse analüüs (filmi vaatlus ja hindamine).
Õppetöö sisu:
- J. Strebeleva pedagoogilis-psühholoogilise hindamissüsteemi olemus ja teoreetiline alus.
- Tutvumine 2-3a.; 3-4a; 4-5a.; 5-6a; ja 6-7a lapse arengunäitajate, hindamisskaalade ja hindamisega.
- Hindamistulemuste interpreteerimine ja kasutamine: arenguvestlused, lapsele individuaalse arenduskava ja/või iseloomustuse koostamine ning koolivalmiduskaardi täitmine.
- Ajaline kava:
Allteema | Toimumise aeg | Maht | |
1. | J. Strebeleva hindamissüsteemi olemus ja teoreetiline alus | 10.06.2021 | 8 akad t |
2. | Hindamistulemuste interpreteerimine ja kasutamin | 11.06.2021 | 2 akad t |
3. | 2-3aastase lapse areng ja selle hindamine | 11.06.2021 | 6 akad t |
4. | 3-4aastase lapse areng ja hindamine | 29.06.2021 | 4 akad t |
5. | 4-5aastase lapse arengunäitajad, nende hindamine | 29.06.2021 | 4 akad t |
6. | 5-6aastase lapse areng, selle hindamine | 30.06.2021 | 4 akad t |
7. | Koolivalmiduse näitajad ja hindamine | 30.06.2021 | 4 akad t |
Kokku: | 32 akad t |
Oodatavad tulemused: Kursusel osalejad märkavad lapse arengu hälbimist eakohasest ning suudavad hinnata mahajäämuse olemust ning ulatust. Õppijad suudavad määratleda lapse reaalse arengutaseme erinevates valdkondades (tajud, mõtlemine, rollimäng ja joonistamine, kõne, keskendumisvõime, käe funktsionaalne seisund jm.) ning sellele toetudes planeerida edasist õpi- ja kasvatustegevust.
Kohvipausid kl 11.30-11.45 ja 15.15-15.30, lõuna 13.15-13.45