2022

  • 10.-11.02 ja 17.-18.03. 2022  kl 10-17.00 Tallinna Õpetajate Majas (Raekoja plats 14) Koolitaja: ÜLLE  KUUSIK - Magister artium eripedagoogikas; logopeed, tase  8; eripedagoog, tase 8,  OÜ Arengupusle Õppetöövormid: loeng, lapsega läbiviidava hindamistegevuse analüüs (filmi vaatlus ja hindamine). Koolituse maht:  32 akadeemilist tundi. Õppetöö sisu:
    1. J. Strebeleva pedagoogilis-psühholoogilise hindamissüsteemi olemus ja teoreetiline alus.
    2. Tutvumine 2-3a.; 3-4a; 4-5a.; 5-6a; ja 6-7a lapse arengunäitajate, hindamisskaalade ja hindamisega. Hindamistulemuste interpreteerimine ja kasutamine: arenguvestlused, lapsele individuaalse arenduskava ja/või iseloomustuse koostamine ning koolivalmiduskaardi täitmine.
    Ajaline kava:
    1.  J. Strebeleva hindamissüsteemi olemus ja teoreetiline alus 10.02.2022, 8 akad t
    2.  Hindamistulemuste interpreteerimine ja kasutamine 11.02.2022, 2 akad t
    3.  2-3 aastase lapse areng ja selle hindamine 11.02.2022, 6 akad t
    4.  3-4 aastase lapse areng ja hindamine 17.03.2022, 4 akad t
    5. 4-5 aastase lapse arengunäitajad, nende hindamine 17.03.2022, 4 akad t
    6. 5-6 aastase lapse areng, selle hindamine 18.03.2022, 4 akad t
    7. Koolivalmiduse näitajad ja hindamine 18.03.2022, 4 akad t
    Oodatavad tulemused: Kursusel osalejad märkavad lapse arengu hälbimist eakohasest ning suudavad hinnata mahajäämuse olemust ning ulatust. Õppijad suudavad määratleda lapse reaalse arengutaseme erinevates valdkondades (tajud, mõtlemine, rollimäng ja joonistamine, kõne, keskendumisvõime, käe funktsionaalne seisund jm.) ning sellele toetudes planeerida edasist õpi- ja kasvatustegevust. Kuulajatele väljastatakse tunnistus. Kursuse hind:  360 EUR (lisandub  KM 72 EUR) Hind kokku: 432 EUR Info ja eelregistreerimine tel 55606076, koolitus@version.ee  www.version.ee
  • 13.-14.10 I osa ja 10-11.11. 2022 II osa kl 10-17.00 Centennial Hotell Tallinna konverentsikeskuses (Endla t 15 TALLINN) Koolitaja: ÜLLE KUUSIK - Magister artium eripedagoogikas 2004; logopeed, tase 8; eripedagoog, tase 8. (OÜ Arengupusle) Maht: 32 ak. t. Õppetöövormid: loeng, lapsega läbiviidava hindamistegevuse analüüs (filmi vaatlus ja hindamine). Õppetöö sisu: 1. J. Strebeleva pedagoogilis-psühholoogilise hindamissüsteemi olemus ja teoreetiline alus. 2. Tutvumine 2-3a.; 3-4a; 4-5a.; 5-6a; ja 6-7a lapse arengunäitajate, hindamisskaalade ja hindamisega. 3. Hindamistulemuste interpreteerimine ja kasutamine: arenguvestlused, lapsele individuaalse arenduskava ja/või iseloomustuse koostamine ning koolivalmiduskaardi täitmine. Ajaline kava: Allteema  Toimumise aeg   Maht 1. J. Strebeleva hindamissüsteemi olemus ja teoreetiline alus 13.10.2022 8 akad t 2. Hindamistulemuste interpreteerimine ja kasutamine 14.10.2022 2 akad t 3. 2-3aastase lapse areng ja selle hindamine 14.10.2022 6 akad t 4. 3-4aastase lapse areng ja hindamine 10.11.2022 4 akad t 5. 4-5aastase lapse areng ja hindamine 10.11.2022 4 akad t 6. 5-6aastase lapse areng, selle hindamine 11.11.2022 4 akad t 7. Koolivalmiduse näitajad ja hindamine 11.11.2022 4 akad t Kokku: 32 akad t Oodatavad tulemused: Kursusel osalejad märkavad lapse arengu hälbimist eakohasest ning suudavad hinnata mahajäämuse olemust ning ulatust. Õppijad suudavad määratleda lapse reaalse arengutaseme erinevates valdkondades (tajud, mõtlemine, rollimäng ja joonistamine, kõne, keskendumisvõime, käe funktsionaalne seisund jm.) ning sellele toetudes planeerida edasist õpi- ja kasvatustegevust. 4 päeva hind: 432 EUR (hind sisaldab KM) Kohvipausid kl 11.30-11.45 ja 15.15-15.30, lõuna 13.15-13.45
  • Kursuse II osa  17.-18.03. 2022  kl 10-17.00 Centennial Hotell Tallinna konverentsikeskuses, Endla t 15 TALLINN Koolitaja: ÜLLE  KUUSIK - Magister artium eripedagoogikas; logopeed, tase  8; eripedagoog, tase 8,  OÜ Arengupusle Õppetöövormid: loeng, lapsega läbiviidava hindamistegevuse analüüs (filmi vaatlus ja hindamine). Koolituse maht:  32 akadeemilist tundi. Õppetöö sisu: 1. J. Strebeleva pedagoogilis-psühholoogilise hindamissüsteemi olemus ja teoreetiline alus. 2. Tutvumine 2-3a.; 3-4a; 4-5a.; 5-6a; ja 6-7a lapse arengunäitajate, hindamisskaalade ja hindamisega. 3. Hindamistulemuste interpreteerimine ja kasutamine: arenguvestlused, lapsele individuaalse arenduskava ja/või iseloomustuse koostamine ning koolivalmiduskaardi täitmine. Ajaline kava: Allteema                                                                                         Toimumise   aeg           Kestus 1. J. Strebeleva hindamissüsteemi olemus ja teoreetiline alus   10.02.2022            8 akad 2.  Hindamistulemuste interpreteerimine ja kasutamine             11.02.2022            2 akad t 3.  2-3 aastase lapse areng ja selle hindamine                                    11.02.2022            6 akad t 4.  3-4 aastase lapse areng ja hindamine                                              17.03.2022            4 akad t 5.  4-5 aastase lapse arengunäitajad, nende hindamine                 17.03.2022            4 akad t 6.  5-6 aastase lapse areng, selle hindamine                                       18.03.2022           4 akad t 7.  Koolivalmiduse näitajad ja hindamine                                           18.03.2022           4 akad t Oodatavad tulemused: Kursusel osalejad märkavad lapse arengu hälbimist eakohasest ning suudavad hinnata mahajäämuse olemust ning ulatust. Õppijad suudavad määratleda lapse reaalse arengutaseme erinevates valdkondades (tajud, mõtlemine, rollimäng ja joonistamine, kõne, keskendumisvõime, käe funktsionaalne seisund jm.) ning sellele toetudes planeerida edasist õpi- ja kasvatustegevust. Kuulajatele väljastatakse tunnistus. Kursuse hind:  360 EUR (lisandub  KM 72 EUR) Hind kokku: 432 EUR Info ja eelregistreerimine tel 55606076, koolitus@version.ee  www.version.ee
  • 13.-14.10 ja 10-11.11. 2022 kl 10-17.00 Centennial Hotell Tallinna konverentsikeskuses (Endla t 15 TALLINN) Koolitaja: ÜLLE  KUUSIK - Magister artium eripedagoogikas 2004; logopeed, tase 8; eripedagoog, tase 8.  (OÜ Arengupusle) Maht: 32 ak. t. Õppetöövormid: loeng, lapsega läbiviidava hindamistegevuse analüüs (filmi vaatlus ja hindamine). Õppetöö sisu:
    1. Strebeleva pedagoogilis-psühholoogilise hindamissüsteemi olemus ja teoreetiline alus.
    2. Tutvumine 2-3a.; 3-4a; 4-5a.; 5-6a; ja 6-7a lapse arengunäitajate, hindamisskaalade ja hindamisega.
    3. Hindamistulemuste interpreteerimine ja kasutamine: arenguvestlused, lapsele individuaalse arenduskava ja/või iseloomustuse koostamine ning koolivalmiduskaardi täitmine.
    Ajaline kava:
     AllteemaToimumise aegMaht
    1.J. Strebeleva hindamissüsteemi olemus ja teoreetiline alus13.10.2022    8 akad t
    2.Hindamistulemuste interpreteerimine ja kasutamine14.10.20222 akad t
    3.2-3aastase lapse areng ja selle hindamine14.10.20226 akad t
    4.3-4aastase lapse areng ja hindamine10.11.20224 akad t
    5.4-5aastase lapse areng ja  hindamine10.11.20224 akad t
    6.5-6aastase lapse areng, selle hindamine11.11.20224 akad t
    7.Koolivalmiduse näitajad ja hindamine11.11.20224 akad t
    Kokku:32 akad t
      Oodatavad tulemused: Kursusel osalejad märkavad lapse arengu hälbimist eakohasest ning suudavad hinnata mahajäämuse olemust ning ulatust. Õppijad suudavad määratleda lapse reaalse arengutaseme erinevates valdkondades (tajud, mõtlemine, rollimäng ja joonistamine, kõne, keskendumisvõime, käe funktsionaalne seisund jm.) ning sellele toetudes planeerida edasist õpi- ja kasvatustegevust. Kohvipausid kl 11.30-11.45 ja 15.15-15.30, lõuna 13.15-13.45 4 päeva hind on 432 EUR ( sisaldab KM)
  • Kui soovid tähelepanu ja meelerahu harjutustest tõeliselt kasu saada, siis on Sul abi praktilisest väljaõppest ja mitmekesisest harjutuste komplektist. Seda pakub kaheosaline Vaikuseminutite baaskursus, mis annab oskused harjutuste tulemuslikuks kasutamiseks laste ja noortega, et • häälestada lapsi õppimisele või uuele tegevusele • rahustada ärevaid lapsi, kui nad on murelikud või endast väljas • arendada keskendumisvõimet, tähelepanelikkust õppimises • toetada hoolivat suhtekeskkonda ja empaatiavõime arengut • hoolitseda enda meelerahu ja parema enesetunde eest Õppepäeva raames uurime kogemuslikult, millest sõltub tähelepanuvõime ja kuidas seda treenida? Kursusel osaleja saab enda kasutusse praktilised teadveloleku harjutused ja oskused harjutusi rakendada nii enda kui ka lapse tähelepanu hoidmise ehk keskendumise treenimiseks. Samuti harjutame tähelepanu teadlikku suunamist enesejuhtimise eesmärgil. Kursuse läbinul paranevad oskused emotsioonide ja mõttemustritega toimetulekul. Käsitletavad teemad: * Tähelepanu juhtimine ja keskendumisvõime ning nende mõju inimese seisundile ja heaolule. * Teadveloleku mõiste uurimine praktiliselt ja läbi teadusuuringute tulemuste. * Emotsioonide ja nende mõju märkamine, emotsionaalse tasakaalukuse toetamise võimalused. * Mõtete märkamine, jälgimine ja suhestumise tavapärased viisid. Teadveloleku meetodist lähtuvad võimalused ja tehnikad vaimse heaolu toetamiseks. Lektor: Jaanika Peeba TÜ eripedagoogika ja logopeedia magister, vaikuseminutite baaskoolituse koolitaja
  •   21.-22.09.2022 kl 10-17.00 Centennial Hotell Tallinna Konverentsikeskuses Endla t 15 TALLINN Koolituse eesmärk: Koolitusel osalejad  saavad teadmisi laste  käitumis- probleemide olemusest, põhjustest ja sekkumise võimalustest sotsiaalselt desorienteeritud käitumise ja negatiivse eneseesitluse korral. Koolituse maht: 16 akadeemilist tundi Allteemad: *käitumisprobleemide põhjused (kesknärvisüsteemi orgaanilised kahjustused, geneetika, sotsiaalsed ja segatüüpi põhjused) ning avaldumine. *sotsiaalselt desorienteeritud käitumisega lapsed. ATH ja autismispektri olemus ning avaldumine igapäevastes sotsiaalsetes suhetes. * sekkumine sotsiaalselt desorienteeritud käitumise korral (ennetavad tegevused, sotsiaalsete oskuste õpetamine, töö tunnetega jm). *  negatiivne eneseesitlus, võtteid sekkumiseks nimetatud käitumissündroomi korral. Õpiväljundid: *  koolitusel osalejad eristavad sotsiaalsetel põhjustel mitteeakohaselt käituvaid lapsi bioloogilise kahjustusega lastest; *  nad mõistavad sotsiaalselt desorienteeritud käitumisega lapse käitumise põhjusi ja eripära; *  õpetajad suudavad paremini laste käitumist raamistada, teavad ennetava töö võtteid ja oskavad lastel kujundada sotsiaalseid oskusi; *  nad mõistavad negatiivse eneseesitluse mehhanismi ja valdavad esmaseid sekkumise viise. Koolitaja: ÜLLE  KUUSIK - Magister artium eripedagoogikas 2004; logopeed, tase 8; eripedagoog, tase 8   Lõpetajad saavad tunnistuse. Kohvipausid kl 11.30-11.45 ja 15.15-15.30, lõuna 13.15-13.
Go to Top