17.-18.10.2024 ja 21.-22.11. 2024 kl 10-17.00 Centennial Hotell Tallinnas (Endla t 15 TALLINN)

Koolitaja: ÜLLE KUUSIK – Magister artium eripedagoogikas 2004; logopeed, tase 8; eripedagoog, tase 8. (OÜ Arengupusle)
Maht: 32 ak. lapsega läbiviidava hindamistegevuse analüüs (filmi vaatlus ja hindamine).

Õppetöö sisu:

1. J. Strebeleva pedagoogilis-psühholoogilise hindamissüsteemi olemus ja teoreetiline alus
2. Tutvumine 2-3a.; 3-4a; 4-5a.; 5-6a; ja 6-7a lapse arengunäitajate, hindamisskaalade ja hindamisega.
3. Hindamistulemuste interpreteerimine ja kasutamine:, lapsele individuaalse arenduskava ja/või iseloomustuse koostamine ning koolivalmiduskaardi täitmine.

Ajaline kava:

Allteema

Toimumise aeg

Maht

1.J. Strebeleva hindamissüsteemi olemus ja teoreetiline alus17.10.20248 akad t
2.Hindamistulemuste interpreteerimine ja kasutamine18.10.2024

2 akad t

3.2-3aastase lapse areng ja selle hindamine18.10.2024

6 akad t

4.3-4aastase lapse areng ja hindamine21.11.2024

4 akad t

5.4-5aastase lapse areng ja hindamine21.11.2024

4 akad t

6.5-6aastase lapse areng, selle hindamine22.11.2024

4 akad t

7.Koolivalmiduse näitajad ja hindamine22.11.2024

4 akad t

Kokku:

32 akad t

Oodatavad tulemused: Kursusel osalejad märkavad lapse arengu hälbimist eakohasest ning suudavad hinnata mahajäämuse olemust ning ulatust. Õppijad suudavad määratleda lapse reaalse arengutaseme erinevates valdkondades (tajud, mõtlemine, rollimäng ja joonistamine, kõne, keskendumisvõime, käe funktsionaalne seisund jm.) ning sellele toetudes planeerida edasist õpi- ja kasvatustegevust.

Kohvipausid kl 11.30-11.45 ja 15.15-15.30, lõuna 13.15-13.45