10.-11.04. ja 15.-16.05.2025 kl 10-17.00 Centennial Hotell Tallinnas (Endla t 15 TALLINN)

Koolitaja: ÜLLE  KUUSIK – Magister artium eripedagoogikas 2004; logopeed, tase 8; eripedagoog, tase 8.  (OÜ Arengupusle)

Maht: 32 akad t

Õppetöövormid: loeng, lapsega läbiviidava hindamistegevuse analüüs (filmi vaatlus ja hindamine).

Õppetöö sisu:

  1. Strebeleva pedagoogilis-psühholoogilise hindamissüsteemi olemus ja teoreetiline alus.
  2. Tutvumine 2-3a.; 3-4a; 4-5a.; 5-6a; ja 6-7a lapse arengunäitajate, hindamisskaalade ja hindamisega.
  3. Hindamistulemuste interpreteerimine ja kasutamine: arenguvestlused, lapsele individuaalse arenduskava ja/või iseloomustuse koostamine ning koolivalmiduskaardi täitmine.

Ajaline kava:

 

 AllteemaToimumise aegMaht
1.J. Strebeleva hindamissüsteemi olemus ja teoreetiline alus10.04.2025    8 akad t
2.Hindamistulemuste interpreteerimine ja kasutamine11.04.20252 akad t
3.2-3aastase lapse areng ja selle hindamine11.04.20256 akad t
4.3-4aastase lapse areng ja hindamine15.05.20254 akad t
5.4-5aastase lapse areng ja  hindamine15.05.20254 akad t
6.5-6aastase lapse areng, selle hindamine16.05.20254 akad t
7.Koolivalmiduse näitajad ja hindamine16.05.20254 akad t
  Kokku:32 akad t

 

Oodatavad tulemused: Kursusel osalejad märkavad lapse arengu hälbimist eakohasest ning suudavad hinnata mahajäämuse olemust ning ulatust. Õppijad suudavad määratleda lapse reaalse arengutaseme erinevates valdkondades (tajud, mõtlemine, rollimäng ja joonistamine, kõne, keskendumisvõime, käe funktsionaalne seisund jm.) ning sellele toetudes planeerida edasist õpi- ja kasvatustegevust.

Kohvipausid kl 11.30-11.45 ja 15.15-15.30, lõuna 13.15-13.45