2-7 aastase  lapse vaimse arengu hindamine J. Strebeleva metoodika alusel

2-7 aastase  lapse vaimse arengu hindamine J. Strebeleva metoodika alusel

13.-14.11. ja 04.-05.2025

13.-14.11. ja o4.-05.12.2025 kl 10-17.00 Centennial Hotell Tallinnas (Endla t 15 TALLINN)

Koolitaja: ÜLLE  KUUSIK – Magister artium eripedagoogikas 2004; logopeed, tase 8; eripedagoog, tase 8.  (OÜ Arengupusle)

Maht: 32 akad t

Õppetöövormid: loeng, lapsega läbiviidava hindamistegevuse analüüs (filmi vaatlus ja hindamine).

Õppetöö sisu:

  1. Strebeleva pedagoogilis-psühholoogilise hindamissüsteemi olemus ja teoreetiline alus.
  2. Tutvumine 2-3a.; 3-4a; 4-5a.; 5-6a; ja 6-7a lapse arengunäitajate, hindamisskaalade ja hindamisega.
  3. Hindamistulemuste interpreteerimine ja kasutamine: arenguvestlused, lapsele individuaalse arenduskava ja/või iseloomustuse koostamine ning koolivalmiduskaardi täitmine.

Ajaline kava:

 

 AllteemaToimumise aegMaht
1.J. Strebeleva hindamissüsteemi olemus ja teoreetiline alus13.11.2025    8 akad t
2.Hindamistulemuste interpreteerimine ja kasutamine14.11.20252 akad t
3.2-3aastase lapse areng ja selle hindamine14.11.20256 akad t
4.3-4aastase lapse areng ja hindamine04.12.20254 akad t
5.4-5aastase lapse areng ja  hindamine04.12.20254 akad t
6.5-6aastase lapse areng, selle hindamine05.12.20254 akad t
7.Koolivalmiduse näitajad ja hindamine05.12.20254 akad t
  Kokku:32 akad t

 

Oodatavad tulemused: Kursusel osalejad märkavad lapse arengu hälbimist eakohasest ning suudavad hinnata mahajäämuse olemust ning ulatust. Õppijad suudavad määratleda lapse reaalse arengutaseme erinevates valdkondades (tajud, mõtlemine, rollimäng ja joonistamine, kõne, keskendumisvõime, käe funktsionaalne seisund jm.) ning sellele toetudes planeerida edasist õpi- ja kasvatustegevust.

Go to Top