Lektor: Diana Taluri tegevjuht MARKETING SHARKS OÜ
Diana Taluril on 15. aastane töökogemus reklaami ja meedia sektoris, tal on turundusalane magistrikraad ja aastatepikkune praktiline kokkupuude Eesti suurimate e-äridega (City24, On24, Auto24 jpt).
Igapäevane internetikampaaniate läbiviimine andis tugeva alustala sotsiaalmeedia turunduse tundmisele.
Sihtgrupp:
koolitus on mõeldud inimesetele, kes soovivad kiiresti õppida sotsiaalmeediat tõhusamalt kasutama ja rakendama oma igapäevatöös
TEEMAD:
1. Põhiprintsiibid sotsiaalmeedias turundamisele
kuidas sotsiaalmeedia erineb traditsioonilisest meediast?
mis kasu võib tuua sotsiaalmeedias õigesti turundamine?
sotsiaalmeedia levik ja tähtsus
milliseid sotsiaalmeedia kanaleid valida ja miks?
2. Sotsiaalmeedia kanalid
Facebook
kuidas kasutada Facebooki oma äri turundamiseks
näpunäiteid, kuidas maksimeerida Facebooki tõhusust
mida Facebooki postitada / mis toimib hästi
parimad näited
sissejuhatus Facebook Ads´i
Facebooki õppematerjalid – kui Sa alustad või soovid edasi liikuda
Twitter
kuidas kasutada Twitterit oma äri turundamiseks
näpunäiteid, kuidas maksimeerida Twitteri tõhusust
millest säutsuda / mis toimib paremini
Twitteri tööriistade ülevaade
parimad näited
Twitteri õppematerjalid – kui Sa alustad või soovid edasi liikuda
Linkedin
kuidas kasutada LinkedIni kontaktide leidmiseks, brändi edendamiseks ja B2B sektoris
näpunäiteid, kuidas maksimeerida LinkedIn´i tõhusust
näited, kuidas professionaalsed ärimehed kasutavad LinkedIn´i hästi
LinkedIn´i õppematerjalid – kui Sa alustad või soovid edasi liikuda
YouTube
kuidas kasutada YouTube ja videoid, et turundada oma äri
näpunäiteid, kuidas maksimeerida YouTube´i tõhusust
milliseid videoid tasub panna YouTube´i / millised toimivad paremini
parimad näited
YouTube´i õppematerjalid – kui Sa alustad või soovid edasi liikuda
Blogimine
kuidas kasutada blogimist, et edendada oma äri
näpunäiteid, kuidas maksimeerida blogi tõhusust
millest kirjutada / millised postitused saavad rohkem tähelepanu
parimad näited
blogimise õppematerjalid – kui Sa alustad või soovid edasi liikuda
3. Otsingumootoritele optimeerimine (SEO)
Sotsiaalmeedia roll optimeerimises (positsioon google´s)
SEO kiirkursus – olulisim, et saada Google´s parem positsioon
SEO õppematerjalid – kui Sa alustad või soovid edasi liikuda
4. Sotsiaalmeedia planeerimine
Sotsiaalmeedia strateegia põhielemendid
Sotsiaalmeedia strateegia näidis
Praktiline ajurünnak, kus me mõtleme sisu ideid